Thursday, March 29, 2012

Skodeng Time

toraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jeng jeng meh nk skodeng pic pic purba aku

kalau x silap aku masa ni aku baru nk mula2 cun sikit umur pun baru 17 hehehehe... ayokkk perasannnnnyaa



ni pic umur ak dalam brapa erk 19 kut.. hurmm cerah kulit sikit.. mungkin sbb ak ni berkurung ajje kat umah 


.
jeng jeng berat badan naik dengan mendadaknya.. tapi tak apa usaha diet mguasai diri.....


Kan betul setelah beberapa bulan diet turunlah skit... dan inilah hasilnya... kurus sikit dari elephent kiikiki

Nilah keja aku bula terlalu bosan.. ngadap ni aje.. sampai subuh.. tu dulu lar.. tp sekarang baik tidor aje kan

Ni pic hujung tahun 2010... lama daaa.. masa ni aku dah pencen dari bkerja.. keja kat umah hanya amik pic aje

ehemmm ni saja aje gatai pakai tudung.... ni pic yang terbaru saya (nk kata baru x mana lar.. tapi pic ujung tahun lepas kira barulah kan)



1 comments:

SYAF said...

comel..hihi...ok mag dah ada follower... mag peratikan lah apa yang tak ada dala templated nie ok..

Love Is Story