Sunday, March 25, 2012

Jalan-jalan cuci mata at Kenanga KL

Perh tak ada apa yang nk aku citer kat sini mak cik.. hehehe cuma nk bagitau.. tepat yang ak cuci mata ni ari memang debomm habis... sampai koyak mata ak ni.. duk terbeliaq dari mula2 aku masuk sampailah kaki aku melangkah keluar....
 Ni semua gara2 penangan BORONG lah ni.. adoi sambil mata rabak.. poket aku pun turut serta carik terkoyak semua.. hahahhaha.  tapi ni aku nk cerita tpt tu mmg terbaek.. semua jenis style yg aku nk semua ada situ...yelah nk beli hundred percent original .. aku ni bukan kaya sangat lar.. tp setakat nk beli warung air kosong tu mampu lah.. ekekekkee
 hari sabtu 24/03/2012 aku bersama ngan kakak dan anak buah aku.. tak ada plan nk g mana.. so dari duk bosan mgadap benda yang sama.. kami ambil kata sepakat untuk  menjelajah bangunan KENANGA.. ala yang kat belakang Times Square tu.. hehhee
 Tp menyesal lar kami datang lewat kul 4.30 sampai sana.. ase x puas round lar kat situ..sebab kebanyakkan kedai pukl 7 -8 mlm dah tutup... menci taw x.... x sempat duit kering.. huhuhuuh..
 bab kata umat islam dimulakan dengan bismillah.. heheh begitulah kami bertiga dimulakan menjelajah ditingkat 7.. kat tingat ni banyak aksesori... dah kat tingkat ni aje dah kat 1 jam.. hurmm macam mana lagilah ngan tingkat bawah yang belum kami terokai tu... 
 lagi satu aku nak citer. adoi menyesal nya masa tu sebab kami dtg dengan penuh berstyle.. wahh kasut kami pakai pun 5 inci.. kalau taw kami nk meneroka sampai 7 tinkat.. kami tak mungkin akan pakai kasut yang tinggi neyh.. penat dan letih taw x.. lenguh kaki masa tu rasa mcm nk campak aje kasut ni dan bejalan tanpa kasut.. dah lar penat bawa sedikit barang yang di beli tu.. penat  kaki dan lenguh lagi.. muka yang cun mula2 masuk tadi pun dah hilan g sikit.. sbb faktor kasut ni (dalam hati lain kali kalau nk dtg sini nk pakai selipar jamban aje mesti relax aje kan) tak apalah perjalanan harus diteruskan.. dari tingkat 7 kami turun plak tingkat 6.. tinkat ni kami borong plk handbag ngan maskara.. bulu mata palsu.. hahha complete gitu 
hehehe
biasalah kan nama pun perempuan yang sentiasa kaya dengan aksesori.. hehhe tp ak bengang gak taw x.. kalau beli 1 mahal.. nk kena beli borong nasib bailah ada bebrapa kedai tu bleh beli atas dari 3 item dan dapat harga separuh dan boleh lain2 item.. lega taw kalau dpt masuk kedai mcm tu. ada juga yang kedai yang myampah nk kena beli atas dari 6 item dan mesti item yang sama.. apa ingt boria ker nk kena beli sama aje.. hehehhe elak kea cepuk aje kan mereka yang berkenaan.. hahhahhaha cehhh garang aku ni.. kwekkkk

Niat hati nk turun lagi 1 level. wkww harap maklum kedai dah bnyk tutup.. tup tup tgok jam dah pkul 7 lebih.. hurmmm (dalam hati myumpah dan myesal dan plan akn dtg lagi utk borong baju dan seluar plak...hehehe.. turunlah kami ker lvl 1.. tgh jalan jalan sambil nk turun ke parking.. ternampak plak kasut yang agak murah .. giler kasut yang cantik hanya rm35 siapa x mau kan..hehhe ni x yah beli brong dah mmg harga murah.. so aku amiklah kesempatan beli beberapa pasang kasut .. utk senang g keja.. wahhhh...
  Oklah bulan depan aku pasti kemari lagi... zzzzzzzzz

3 comments:

SYAF said...

assalam....ok dah ada blog..tapi masih banyak yang kurang......serabut blog nie....

Unknown said...

hehehhehee tak apa.. sengaja nk bg serabut

suhaina said...

eceh...ok la tu

Love Is Story