Tuesday, April 3, 2012

Stresss

Arhhhhhh kenapa terasa sakit sangat bila terasa diri tidak disayangi erk.. kenapa mesti ada perasaan begini?? aku tak mau ada perasaan sakit bila masalah yang tak seharusnya berlaku.. tapi aku ni bukan pokok yang senang angin bayu nak hembus kan.. sekali angin bertiup aku turut bergoyang... aku jua ada pendirian... 
  Senyum aku tak bermakna aku suka akan cara hidup yang aku pilih ni dan sedih aku juga tidak bermaksud aku benci akan jalan hidup yang aku lalui.. lumrah lah tu...
 Tapi apa yang aku pelik ni kenapa perasaan yang paling aku tak gemar datang juga.. eeh eh aku x sengaja nk meluat atau benci dia.. tp aku rasa menyampah lar.. huhuuhuuh
Arhhhhhhhh sesungguhnya tekanan perasaan akan datang menyerang  saat aku bosan dan tak tau nk buat apa... hurmm nk diluah mati mak nk ditelan mati ayah.. jadi nk apa erk agar kedua2nya selamat .. begitulah perasaannnnnn yang tak keruan.... 

0 comments:

Love Is Story