Tuesday, July 3, 2012

Aku Nak Kurussssssssssss !!!!!

Masuk Ni aku tak tahulah yang keberapa juta kali aku cakap AKU NAK KURUS!!!!! tp sampai ke hari ini aku tengok bukan makin kurus tapi makin menjadi gemuknya. salahkan siapa erk kalau aku gemuk?? mestilah salahkan diri sendiri taw nak melantak aje. ohhh Dammm kali ni aku mesti nekad untuk kurus. tak peduli lah apa nak jadi pun. yang pasti aku mesti buang 20kg ,


   Wah giler ker apa kalau buang 20kg mau jadi kerengga aku ni. hehehhe tapi x kisahlah aku mesti turunkan berat badan ni, gemuk sangat malulah nak tengok cermin pun. dah macam king kong pun ada, opss x apa aku kutuk diri sendiri lebih baik dari orang kutuk kan, hehehhee

gemuk giler kang .. adoiiii

Malu betul lah ngan badan camni, serius ni tak tipu, hurm ni mesti faktor makan aje kejanya, tak apa tak apa aku mesti buktikan yang aku akan kurus. mesti mesti

                             ni pic tahun lepas, slim aje kan, hahahahhaa


Aku pun pliklah camner aku leh naik badan cepat sangat nak kata makan banyak , skit aje, tu bagi akulah tapi kalau orang tengok mesti dia mengucap panjang.. hehhehee
  

2 comments:

Sofea said...

alkisah nak gemuk.. hurm.. macam mana plak tu..

Unknown said...

alkisah lau nk gemuk jgn stop makan lah. :p

Love Is Story