Tuesday, July 3, 2012

Pudar Sebelum Waktunya

        Semua dia buat dia rasa betul, bila tegur dia marah kita, tp bila orang lain tegur dia salah, dia salahkan kita plak kenapa x tegur dia, c bleh bayang x mcm mana perasaan aku masa ni??? Sakitnya hati ni mcm jarum duk menari2 kat hati aje. Kadangkala malas nak gaduh, sabar dan pekakkan telinga aje. kan bila bsuara lain plak jadinya. silap2 aku yang makan hati. tapi bila aku buat muka , tak pernah pula dia nak pujuk. habis kira aku yang pujuk diri sendiri.
  Bila perasaan ni melanda syaitan mulalah menghasut bukan2, nasib baik aku ni kuat iman juga (hahaha angkat bakul) Entahlah tak tahu nak kata apa lagi, bila lah perasaan ni nak berakhir.mungkin berakhir bila aku dah tak ada kat muka bumi ni kut. agak2 masa ni baru dia nak hargai kewujudan aku ni.
 

0 comments:

Love Is Story