Saturday, October 13, 2012

My Perfume

Oh My Perfume 

Bila sebut perfume mesti kita mengharapkan bauan dia yg tahan lama kan, dan sanggup berhabis duit yg beratus semata untuk mencari perfume yg berkualiti dan bau yang boleh setiap mata mencari mana datang keharuman ini. 

 Mag ada jalan penyelesaian dia, cakap banayk x guna kan, kalau nk tahu bau dia tahan lama atau tak apa kata u all cuba dulu, tgok btol tak apa yang mag cakap. hehehhe 

 Dulu memang mag x percaya pada perfume cap ayam. dan sanggup x makan untuk kumpul duit nak beli perfume harga yg beratus, tapi x semua perfume yang harga beratus keharuman dia akan bertahan lebih dari  12jam, betol x?

Pada suatuu hari ibu saudara mag telah nego perfume ini pada mag, dengan niat ambil hati mag cubalah beli satu botol, Gucci Flora dengan harga yg agak memuaskan hati. dankebetulan juga esoknya mag kena balik kampung kerana ada kenduri,  mag pun cubalah perfume ni, nk tahu apa reaksi setiap penghuni kat umah yg hadir kenduri umah kat kg, mereka tanya, wanginya dia, mag apa lagi timbulah bangga diri, dan sikit pun mag tak promote perfume tu pada mereka. dan keesokkan harinya mag balik semula kat KL, dan x perasan pulak baju yg mag pakai semasa kenduri tertinggal kat kg, 2 hari kemudian ibu mag call cakap baju tertinggal dan tanya pakai perfume apa, sampai 1 umah bau perfume tu ke botol perfume pecah?? hahahah mag gelak lah, mana ada pecah, tu baru skit aje bu spray kat baju huhuhu, 

 Dan alhamdulillah mungkin rezeki kami nego perfume. ibu sibuk nego kat kg, manakala saya sibuk nego kat kl ni, hehehehe, alhamdulillah ramai pengguna perfume yg kami jual suka, kalau dulu sanggup berhabis duit kat sogo kini tak lagi. bak kata perpatah ' yang mahal x selalunya bagus"

 Sebarang pertanyaan boleh PM saya di FB

0 comments:

Love Is Story