Tuesday, November 11, 2014

My New Poppet Boy

Oh My English
Pic ni 3 jam selepas dilahirkan, taraaa tembam kan, berat dia 3.12kg sahaja.

Pic ni 1 jam selepas kelahiran, penat tu.

Kesian anak ibu, ingtkan selepas dilahirkan akan terus. Boleh bali, tp baby kena jaundice plak, kena duduk bawah lampu, 

Horey setelah seminggu kena tahan wad, finally dapat juga balik rumah, Amboi time ni kakak btol2 jaga adik ni,


Pic ni dalam tempoh berpantang lg,so keja. Adam adalah tidur lena

Nampak tak rambut kita mcm trojan skit, , hari ni genap umur 1bulan


Ni plak. Umur 2 bulan

Ok wajah kita nampak sangat serius, ni 3 bulan

Ok kacak x saya, saya sudah genap 4 bulan, dan hari ni juga saya saya tunjuk skill meniarap, 

 Pic latest, pic nak masuk umur 5 blan

Saya teman kakak Pergi taman

0 comments:

Love Is Story