Monday, June 4, 2012

Serabut urat perut

camner aku nak gambarkan perasaan aku sekarang erk, memang aku dalam dilema tahap ICU, hurm salah aku juga terlalu berlembut dan terlalu nak menjaga hati dan persaan orang sampai hati aku ni tak ada siapa pun nak jaga, sedih ker aku ni, sakit ker aku ni, takut ker aku ni, tak ada siapa pun nk cuba faham apa yang aku rasa, haip nasib ko lah alya, dah memang tersurat pun jalan hidup macam ni,
   Si A ni tahu marah dah suruh aku buat diluar kemampuan aku, bukan aku tak nk tolong si A ni tapi aku kesian lar kat si B ni sebab aku tahu si B ni mcm mana, tapi dalam masa yang sama aku dapat rasakan si B ni ambil kesempatan pulak bila aku selalu berlembut dan beri muka, kadang tu betul juga tindakan si A, suruh aku minta apa hak aku yang ada pada si B ni, tp aku nak wat camner, bukan aku tak pernah bagitau si B ni, dah naik sawan mulot ni bgtau, tp buat dek aje, bila nk stopkan segala, pandai plak merayu, alahai aku ni plak lemah dengan rayuan dan mudah kesian, tapi selagi aku terikat dengan si B , selagi tu masalah tak pernah nk selesai, sebenarnya aku dah bosanlah hidup macam ni,perlukah aku bterus terang ngan si B ni apa masalah yang aku hadapai sekarang ni?

0 comments:

Love Is Story